چهارشنبه، بهمن ۲۸

چرا حتما valentine???


valentine`s day.... what a day!!!!!!
بعضی‌‌ها خوشحالن، بعضی‌‌ها ناراحت، بعضی‌‌ها هم که اصلا جشن نمیگیرن و نمیدونم چی‌ هست... بعضی‌‌ها هم مشغول کارای روزمره هستن و از مشغولیت زیاد، وقتی برا love ترکوندا ندران.
اون‌های که خوشحالن به کنار ،،، خوب خوشحالن دیگه ،مثل سالهای پیش ، یا همون شخص، یا شخص تازهٔ با دادن یه هدایای کوچیکی مثل شکلت یا ۱شاخه گل یا یچیز گرئون تر ، سعی‌ در بدست آوردن دل دیگری، و ابراز علاقه می‌کنن.
برخی‌ از افراد هم به دلایلی از این روز بدشون میاد، یا خوشحال نیستن، یا کسی‌ رو از دست دادن، یا با معشوقه خودشون بهم زدن، یا تاحالا کسی‌ نبود که این روز رو براشون به یاد ماندنی کنه. که خوب برا خیلی‌ها این قضیه وجود داره. و خوب سخته دیگه .
ولی آیا واقعا ما انسانها، احتیاج به یک بهانهٔ داریم که احساسات خودمون رو به اشخاص نشون بدیم ؟؟؟
آیا واقعاً اگه ۲ نفر بهم دیگه احساس یا علاقهٔ دارن، باید صبر کنن تا روز یازدهم february????
مثلا ۹july نمی‌تونن ابراز علاقشون رو نشون بدن ؟؟؟
به هر حال علاقه و احساس واقعی میتونه هر روز باشه. هر روز میتونه روزی باشه برای دادن ۱ شاخه گل،، یا ۱ بسته شکلات خوشمزه هم راه با ۱ کارت که پره از بیان احساسات. مهم بیان احساسات و ابراز علاقه هست. شاید کسی‌ که این گل رو بهش میدی روزها و ماها چشم انتظار این گل بوده.
به هر حال شاد کردن کسی‌، بیان احساس و علاقه،، دوست داشتن همه و همه، احتیاجی‌ به تاریخ خاص و زمان مشخص نداره...
پس ناراحت این نباش که Valentine`s day کسی‌ نبود که دوستت داشته باشه، ممکن که valentine`s برای تو هفتهٔ دیگه جمعه صبح که داری اسکی می‌کنه باشه، که یکدفعه بخوری بهش و هرجفدتون بیفتین زمین، همه جاتون درد بگیر، بهم بد و بیرا بگین، و به بهانه احوال پرسی‌ شماره هم دیگه رو بگیرین، شاید هم همین فردا صبح تو بقالی سر کوچه سر راهت سبز شه و بهت گیر بده ... خدا رو چه دیدی،، والا............

۵ نظر:

راسكلنيكف گفت...

فونتت خيلي فونت بديه آدم سرش گيج ميره باهاش
من كه دنبال بهونه ميگشتم و لنتاين هم بهونه خوبي بود
سلام

Unknown گفت...

سلام.

۱.مرسی‌ از نظرت،،،، خوب آره بهانهٔ خوبی‌، ولی‌ چبهتر که بتونی‌ ۱ روز دیگه رو به عنوانه بهانه انتخاب کنی‌، مثلا جمعه، خوبیش به این هست که این جوری هفتهٔ ۱ بهانه داری، نه سالی‌ ۱بر.

۲. من به علت تازه کار بودن، و نداشتن تایپ فارسی ، از بهنویس استفاده می‌کنم، همون فونت رو کپی‌ می‌کنم، چه فونتی‌ بذارم بهتره ، ممنون ،.

راسكلنيكف گفت...

فونت تاهوما خوبه
سلام
نگفتي هوش مصنوعي چرا فيلم خوبي بود. بگو شايد منم خوشم اومد ازش نظرم عوض شد

هستی.ک گفت...

خوشم میاد که متفاوت فکر می کنی
کاش اینجا بودی با هم میرفتیم حافظیه !
از سطر آخر خیلی خوشمان آمد !
بازم از این ایده های بکرت بنویس برامون

nazanin گفت...

از طرز فکرت خیلی خوشم اومد، خیلی likeداشت