دوشنبه، بهمن ۲۶

ترویج تمدن ۳۰۰۰ سالهٔ ایران، در خارج ۲۰۰ ساله (پیش در آمد)


جریان این بکش خوشگلم کن، که تو فرهنگ ما ایرانی‌ افتاده چیست؟؟؟
کسی‌ نیست به من احمق بگه که آخه برادر من اینجا کیش نیست که بری لب دریا ۳ تا روغن بچه با قهوه بمالی به خوت ۲ ساعت بخوابی تو آفتاب که رنگ بگیری، اینجا ۵ دقیقه بدون پوشش زیر آفتاب باشی‌ خطر سوختگی شدید هست ، لایه اوزون سوراخ شده، از شانست درست بالای این کشور گل و بلبلی هست که بهش مهاجرت کردی، حالا تو بدون این که به خودت ضد آفتاب بزنی‌ میری ۱۵ دقیقه زیر آفتاب لخت میخوابی. خوب حقت هست که تمام تنت شده باشه رنگ لبو، بشدت بسوز و شب سومی‌ باشه که طب داشته باشی‌.، حقته...
اینجا نه این چیزا مدد هست نه آدم کلاسش تو مهمونی‌‌ها بیشتره اگه صورتش نیمه سوخته باشه و پوست انداخته باشه. این جا هرچی‌ آدم ساده تر،سالم تر، و عاقل تر باشه بیشتر تحویلش میگیرن. ولی‌ امان از این فرهنگ ایرونی‌ که کرهٔ ماه هم که بری‌ها ، از ۱۰۰۰ متری داد می‌زنه که ایرانی‌ هستی‌. البته خدا خییر این تمدن ۳۰۰۰ ساله رو بده که هروقت کسی‌ بهمون گفت چرا بالا سرت ابرو هست، یا مثلا این کاری که میکنی‌ مشکلاتی‌ رو به همراه داره، محکم میکوبونیم توسرش که برو بابا با این تمدن ۲۰۰ سالتون.
بد وقتی‌ شخص مقابل بر میگرد میگه my frined :
این کاری شما در حال انجام دادنش هستین، هیچ ربطی به تمدن ایران ،کورش و یا داریوش هخامنشی نداره، نشان دهنده نا‌ آگاهی‌ شخص خود شما هست. اینجاست که جلوی به فکر فرو رفتن خودت رو میگیری و برای این که کم نیاری جواب میدی = sorry me no english.
.
.
.
. ادامه داره؟؟؟ حتما چرا که نه :)

۱ نظر:

هستي گفت...

آقا ما ايرانيا هيچي نيستيم فقط دَكُ پُزيم !
يعني بوديم اما الان ديگه نمي خواهيم كه باشيم
خراب كرديم نويد
همه چيزمون زير سوال رفته !
با سيلي هم حتي ديگه نميشه صورتمون رو سرخ نگه داريم چون دستمون رو شده واسه همه
...
خدا عاقبت همه ما را به خير كُناد !!!