جمعه، اسفند ۲۱

زمان,, بد‌ترین درد


گاهی اوقات بر خلاف اون چیزی که بعضی‌‌ها میگن، که نگران نباش مرور زمان همه چی‌ رو درست می‌کنه، این گذشت زمان میتون بد‌ترین نمک رو روی زخم آدم باشه.، یه زخم کوچی رو همچین عمیق میکنه که هیچ چیزی دیگه درمونش نمی‌کنه. بعد از ۱ مدتی به خودت میای و میبینی‌ خودت رو سپردی به زمان که با گذشتش بهتر بشی‌، ولی‌ چی‌ فکر میکردی چی‌ شد،،،!!!!
کنار اومدن با بعضی‌ از مشکلات و قبول برخی‌ شرایط خیلی مهمه،. از اون مهم تر این هست که وقتی‌ با مشکلاتی‌ رو به رو میشی‌، تو چه موقعیتی قرار گرفتی‌؟؟؟
به نظر من که زمان بد‌ترین درد و ناراحتی‌ رو برای آدم به همراه داره، ولی‌ نمیدونم چاره چی‌ هست، نه می‌شه زمان رو نگاه داشت نه می‌شه خودت رو به عقب برگردونی،. با موقعیت کنار اومدن هم که خوب اگه میشد میومدم،
حالا اطرافیان به ۲ دست تقسیم میشن، برخی‌ میگن خوب در حال حاضر چارهٔ نیست و باید با این شرایط و موقعیتی که داری اینجا کنار بیایی،، حرفشون منطقی‌ هم که نباشه حداقل حرص آدم رو وقتی‌ زده به سیم آخر در نمیاره.
ولی‌ من موندم چرا بعضی‌‌ها بدون درک شرایط،، و ندونستن یک سری چیزا میگن : : : به جای قدر شناسی‌ از موقعیت هی‌ میشینی‌ نا‌ شکری میکنی‌، خوب دلت برا ایران تنگ شده که شده، میدونی‌ چندین هزار نفر الان آرزوی این رو داشتن که جای تو بودن،!!!!!
آخه این هم شد حرف،. واقعاً آدم می‌مونه از چنین فردی با این همه کمالات، تجربه ، با این همه معلومات این چنین حرف بی‌ منطق و ،،،،،،،،،، بعیده والا.
مثل این می‌مونه که سر میز شام نشست باشی‌ و شام بخوری، بد بگی‌ دست شما درد نکنه من دیگه سیر شدم، بد مادر خانواده، یا صاحب خون یا هرکسی سر میز برگرده بهت بگه،، واقعاً که چقدر نا‌ شکری ، سیر شدم یعنی‌ چی‌، میدونی‌ چندین ملیون نفر الان تو آفریقا آرزو داشتن جای تو سر این میز شام،،،، .

۲ نظر:

راسكلنيكف گفت...

نه زمان را درد كسي
نه كسي را درد زمان
سلام

Unknown گفت...

سلام، بعضی‌ وقتا،،نه بیشتر وقتا ،، خیلی کیف می‌کنم با مطالبی که میگی‌، مرسی‌