پنجشنبه، مهر ۱

محمود جان من نگفتم این رو ها




خودش به من گفت ،، چی‌ گفت ؟







در گوش من گفت ، چی‌ گفت ؟






محمود جان من نگفتم این رو ها






آقای احمدی نژاد من فیدرل کاسترو هستم خوبی‌؟ چه خبرا ، خانوم بچه‌ها خوب هستن به حق پنج تن






راستش غرض از مزاحمت این بود که این صحبت‌های اخیر که منتشر شده در مورد صحبت‌های من به ضد شما و بیان صحت هولوکاست درست نمی‌باشد، و رسانه‌های صهیونیستی به دروغ این مطلب رو از طرف من بیان کردن.






قصدشون فقط خراب کردن رابطهٔ چندین و چند ساله ماست . با سلام و درود به روان پاک شهدا و رهبر انقلاب . فیدل کاسترو














یعنی‌ وقتی‌ صحبت‌های Lary King و محمود جون رو گوش می‌کردم و اون جای که در جواب سوال محمود جواب داد آقای کاسترو شخصاً با من تماس گرفتن و عذر خواهی‌ کردن و اعلام کردن که این خبر صحت نداره این صحبت‌های من نبود .... به نتیجه رسیدم که،،،،،،،،،،






راستش به هیچ نتیجهٔ جدیدی نرسیدم،






به جز این که فک کنم روح ممه هنوز سرگردان، نمیدونم چرا دیشب حس کردم کنارم خوابید،. مطمئن بودم که لولو بردتش ولی‌ فک کنم روحش هنوز در میان ماست تا صبح حضورش رو حس می‌کردم



هیچ نظری موجود نیست: